top of page

המדריך האולטימטיבי להשכרת הדירה הראשונה

הגיעה הרגע והחלטת כי אתה מוכן להיות אמצעי? בין אם אתה בוגר טרי או שהחלטת לעזוב את הבית של ההורים שלך, מדריך זה זה יעזור לך להבין מה אתה צריך לעשות בכדי לעבור בהצלחה את תהליך ההשכרה הראשוני ומציאת הדירה הראשונה האולטימטיבית המושלמת עבורך. יש הרבה דברים שאתה צריך לשקול לפני המעבר לדירה הראשונה שלך - אנו כאן ב-בלוג Discreet Apartments נעזור לך בתהליך עם מדריך אולטימטיבי זה.

בניין דירות מודרני

תקציב

כשאתה מנסה להחליט ולהבין משהוא התקציב שלך וכמה אתה יכול להרשות לעצמך להוציא כל חודש על שכר דירה, אסור לשכוח את ארבעת הדברים האלה:

  1. גודל: גלה את השטח המטר המרובע המדויק של הדירה, כך שתוכל להשוות ערכי עלות פשוטים עם דירות אחרות באזור. מחלקים את שכר הדירה החודשי במספר מטרים מרובעים בכדי להבין את המחיר למטר מרובע ואז משווים מול הדירות האחרות בשכונה. ייתכן שאתה משלם סכום כפול עבור דירה חצי מהגודל בהתאם למיקום.

  2. חשבונות: דאג לשאול מה החשבונות הכלולים במחיר השכירות. מים חמים? גז? ביוב? וכו' - אם הם אינם כלולים אתה צריך לחשב ולוודאות שאתה מבין כיצד חשבונות הללו יחד עם טלוויזיה וגישה לאינטרנט ישפיעו על ההוצאות החודשיות הכוללות שלך.

  3. הוצאות נוספות: האם יש מכון כושר בנכס? זה יעזור לך לפנות קצת מהתקציב שלך במקום לשלם מנוי למכון כושר שכונתי. כמו כן תחקור את השירותים באופן יסודי על מנת לזהות היכן אולי יש לך הוצאות נוספות.

  4. כביסה: אם ביחידה לא קיימת מכונת כביסה / מייבש, לבדוק אם קיים מתקן כביסה בבניין, ואם כן, כמה זה עולה לשטוף / לייבש שם? אם לא, איפה המכבסה הקרובה? תדאג לחשוב על הכול.

סלון מפואר ובהיר עם אור שמש

הדירה הראשונה

לאחר שהחלטת על התקציב שלך, הגיע הזמן באמת לחפש את הדירה. מציאת הדירה הראשונה שלך היא בדרך כלל הקשה ביותר, כפי שאתה לנווט תקצוב ומשא ומתן חכירה על מנת להבטיח שאתה מקבל את מה שאתה צריך, לעתים קרובות בעיר חדשה ולא מוכרת. הצעד הראשון בחיפוש אחר הדירה הראשונה שלך הוא לקבוע את התקציב שלך. הכלל הוא, כי אתה לא רוצה להשקיע יותר מ -30% מהרווח הנקי שלך (המהווה את הכסף שנשאר אחרי כל הניכויים מהמשכורת שלך, כמו ביטוח לאומי, פנסיה ומסים שונים) על דיור. עם זאת, זה תמיד עדיף להשקיע פחות. תמיד יכול לראות מקרה חירום לכן תמיד כדאי לשמור קצת כסף בצד ליום שחור. החליטו על כמה שכונות שמתאימות לתקציב שלך והתחילו לחפש דירות להשכרה באינטרנט. אתה יכול להשתמש בשירותים כמו יד2 בכדי למצוא דירות בקלות בערים רבות ברחבי הארץ.

כמו כן יש אלטרנטיבות, לדוגמה הומלס - לא חסר אתרים טובים שיעזרו לכם, פשוט חפשו "דירות להשכרה" בגוגל.

חשוב לזכור! אם משהו נראה טוב מכדי להיות אמיתי, זה כנראה ככה. כאשר מתמודדים עם קהילה משכירה או דירות פוטנציאליות, השיחה צריכה להיות מכובדת וישירה. בחר כמה דירות מן הרישומים שאתה מוצא, וסיורי לוח זמנים כדי לראות את הנכס. לפני שתתחיל סיורי תזמון עם זאת, ודא שיש לך לפחות שלושה חודשי שכירות מראש במזומן בכדי לשלם עבור פיקדונות ואבטחה, יישום עמלות והוצאות ליסינג ראשוניים אחרות (לדוגמה עמלת תיווך אם החלטת להשתמש במתווך).

כמובן יש להתקשר מראש בכדי לשאול מה הדרישות של השוכר ליישום וכניסה לדירה. ככה, אתה לא הולך לבזבז את הזמן שלך לביקור של דירה שלא מתפנה בחודשים הקרובים או דירה שאתה פשוט לא יכול להרשות לעצמך.

מטבח לבן בדירה חדשה

בדיקה וסקירה ראשונית

לאחר שקבעת את התקציב שלך וזיהיתי כמה דירות שאתה רוצה לבדוק ולסקור על פי מדריך הדירה הראשונה שלנו. עכשיו מה? מצאת כמה מקומות פוטנציאליים חדשים ואתה מוכן עבור כמה סיורי דירה. לא בטוח מה אתה צריך לבדוק ועל מה לשים לבד במיוחד? ובכן אנו כאן בכדי לעזור.

הנה מספר נקודות שחשוב לשים לב אליהם ולבדוק במהלך סיורך בדירות:

  • בדוק את המנעולים על הדלתות והחלונות של הדירה (ואת הדלת של הבניין כמו גם), כדי להבטיח שהם נסגרים כמו שצריך.

  • ודא כי אין כתמים (לדוגמה פטריה) על הקירות או התקרות.

  • הפעל את ברזי המים בכדי לבדוק שהלחץ והצבע של המים במצב טוב (המין זורמים בצורה טובה ואין צבע מוזר של חלודה).

  • הסתכל על מיקום ומצב השקעים - האם הם תקינים? האם הם במיקום טוב ומתאים?

  • כאשר אתם עושים סיורי דירה, חשוב להבחין עד כמה אור שמש טבעי היא מקבלת. לאור יש השפעה גדולה על מצב הרוח הכללי שלך, לכן יש לפקוח עין על חלונות ומיקומם.

  • אם יש לך מכונית, תשאל על זמינות החניה, אבטחתה ועלויות חודשיות שלה.

  • אם יש מכשירים אלקטרונים בדירה, נסה ובדוק אותם! אם משהו לא עובד, תשאל את בעל הבית אם הוא או היא מוכנה לתקן או להחליף את המכשיר. אם בעל הבית אומר כן ואתה בוחר להמשיך ולהתקדם, תזכור לרשום זאת בכתב!

ובכן זה הסוף של המדריך האולטימטיבי להשכרת הדירה הראשונה שלך - הנה הישארו מעודכנים על ידי הוספת הבלוג שלנו למועדפים או הירשמות לרשימת התפוצה. אנו מתכוונים להוסיף עוד המון מדריכים, טיפים ומאמרים בנושאים שונים הקשורים לנדל"ן, השכרת דירות, בתי מלון ודירות דיסקרטיות.

חדר שינה אינטימי

- בתודה, Landlord.

bottom of page