top of page

כיצד להכניס נערות ליווי לחדר בבית המלון ללא התערבות מהקבלה - חלק שני

זהו החלק השני בסדרת המדריכים שיעזרו לכם להכניס נערות ליווי או חשפניות לחדר בבית המלון ללא הפרעה של פקדי הקבלה או השומרים.

בחלק השני של המאמר נכסה כמה דברים מעשיים שאתה יכול לעשות כדי להפוך את התהליך לקל יותר ברגע שאתה במלון עצמו וכיצד למנוע בעיות שיכולות לצוץ ברגע האחרון בלובי עצמו.

פקידת קבלה בבית מלון

מניעת Cockblock

הנה רשימה של טכניקות שימנעו ממך להיות "cockblocked" מלכתחילה:

הזמנת חדר זוגי - פעמים רבות פקיד הקבלה עשוי להתברר כבחור או בחורה מגניבה ביותר ויאפשרו לך להביא את הקורטיזנה שלך לחדר ללא שום בעיה או שאלה - אבל עם זאת, לפעמים הם עשויים לחייב אותך קצת על התענוג (לעולם לא יצא לי לראות שביקשו לשלם יותר ממאה שקל להביאי את הבחורה לחדר, בממוצע המחיר הנו באזור החמישים שקלים).

עם זאת, בבתי מלון רבים, אופציה זו אפשרית רק אם סגרת חדר זוגי לעצמך מראש (עם מיטה זוגית), על פי הניסיון שלי חדר כזה לא הרבה יותר יקר מאשר חדר עם מיטת יחיד, בד"כ ההבדל הנו במספר עשרות שקלים בודדים ללילה.

אם אינכם מזמינים חדר זוגי, רוב הסיכויים שהם לא יאפשרו לכם להביא מישהו מחוץ למלון לחדר שלכם, אפילו לא תמורת תשלום. אם אתה מזמין חדר זוגי לבד, לעתים קרובות הם מאפשרים לך להביא בנות בלי לשאול שאלות, ואם לא, הם יעשו זאת תמורת תשלום קטן.

לכן יש תמיד לנסות לסגור חדר זוגי.

התחברו/הכירו את פקידי הקבלה - קשר טובה עם פקידת הקבלה תעשה את זה הרבה יותר קל להכניס יצאניות אל חדרכם.

הבסיס הוא להיות מנומסים וידידותיים כאשר יש לכם אינטראקציה איתם. נסו לשים לב למי שעובד במשמרת הלילה - פקידת הקבלה הלילית היא זאת שעליכם לתת לה את תשומת הלב המקסימלית. הימנעו מתלונות מיותרות על החדר אם החדר בסדר, סה"כ פשוט להיות בן אדם.

יתר על כן, תנסו להותיר רושם של בחור "הגון" ו-"רציני". אל תיתקלו כבחור שיבוא הביתה שיכור כל לילה, ייצור רעש, יהרוס את החדר, ייקח סמים וכד'... במקום זאת, תיהיו רגועים, סבירים ובוגרים - אתם צריכים ליצור אמון עם עובדי הדלפק.

טיפ טוב בכדי לבנות קרבה עם פקידת הקבלה הוא לשאול על ההיסטוריה של המדינה בא אתם מבקרים (במיוחד אם אתם במדינה חדשה עבורכם) - הם לגמרי ישמחו לספר לך בפירוט מה מיוחד במדינה שלהם, פטריוטיזם אה?

תשאלו על "הבאת בנות" מראש - על פי הניסיון שלי, זה רעיון טוב לדון עם פקידת הקבלה לפני שאתה יוצא החוצה על המדיניות של המלון בקשר להבאת "אורחים נוספים לתוך החדרים". הפקיד ישמח להניח לך את המדיניות, בדרך כלל הם יבקשו לראות תעודת זהות של הבחורה לפני שיכניסו אותה.

אם אתה מרגיעים ומודיעים מראש, לא תצטרכו להתמודד עם בעיות כאשר יגיע הזמן לעלות עם נערת הליווי לחדר.

לובי קבלה בבית מלון יוקרתי

התמודדות עם בעיות ברגע האחרון בלובי

אם עשיתם את מה שאמרתי לכם עד כה, 99% שלא תתקלו בשום בעיה. אבל אם כן פתאום צצה בעיה ברגע האחרון בלובי של המלון, הנה מה שצריך לעשות:

  • אם פקידת הקבלה לא מאפשר כניסה, תציג את תעודת הזהות של הבחורה שאיתך (לפני שהפקידים יבקשו) - הסיבה לכך היא שאתה מסיר "דגל אדום" בכך שאין לכם מה להסתיר ואתם מספקים את התעודה מרצונכם, מה שמעיד בתאוריה על כך שהבחורה אינה נערת ליוי יוקרתית שהזמנתם או שכרתם.

  • ציין לפקידה כי האורחת שלך לא תישאר זמן רב - מקסימום שעתיים-שלוש.

  • תבקש מהפקידה לחייב את החדר - כפי שיש לך חדר זוגי, זה אפשרי לחלוטין להזמין אדם נוסף לחדר שלך. זהו המקרה ב -95% מהמלונות וזה כתוב בפירוש במדיניותם. הסבר טוב צריך להיות מסופק אם הם לא מקבלים אורח נוסף.

  • בתרחישים נדירים מאוד, פקידת הקבלה עלולה לחרוג ממדיניות המלון - היא לא רשאית לעשות זאת (אם אתה מזמין חדר זוגי עם מיטה זוגית, יש לך את הזכות להזמין אדם אחר) ובזמן שאתה נשאר רגוע, תציין שתצטרך לשוחח עם הבוס שלה בבוקר כי האירוע הזה בהחלט יופיע בביקורת שלך באתר האינטרנט ממנו הזמנת את המלון (בביקורת אתה יכול לכתוב "פקידת הקבלה לא נתנו לחברה שלי / אישתי להיכנס").

יצאנית צמרת מחכה בחדר מלון דיסקרטי

לסכם חשוב זכור כי המפתח הוא להישאר רגוע ובוגר אם אתה צריך להתמודד עם פקידים מפגר.

מקווים שמצאתם מדריך זה מועיל! אגב חלק ראשון תוכלו למצוא כאן.

- בתודה, Receptionist.

bottom of page