top of page

דירות דיסקרטיות - מה זה ואיפה למצוא אותן?

מה זה בעצם 'דירות דיסקרטיות' ואיפה ניתן למצוא אותן בארץ ישראל?

דירה דיסקרטית הנה דירה חשאית ופרטית שבא נמצאת מארחת חברה, זונה או נערת ליווי פרטית אשר מוכנה להיפגש אתכם לזמן מוקצב למטרת סיפוק עיסוי ארוטי או שירות סקס ליווי בתשלום הנקבע מראש לפי משך זמן הפגישה ורמת האיכות והיוקרה של הבחורה ומארחת החברה.

שלט מחוץ לדירה דיסקרטית המספקת שירותי עיסוי ארוטי

אנו רואים בשנים האחרונות בישראל ובעיקר באזור מחוז תל אביב מרכז והסביבה הפכו דירות דיסקרטיות למאוד פופולריות ממספר סיבות עיקריות שאנו נעבור עליהם:

1. פרטיות וחשאיות - הדירות מקנות ללקוחות שלהן חשאיות ודיסקרטיות מלאה בכך שמיקום הפגישה הנו נטרלי ולא בבית האישי או חדר בבית המלון שהלקוח משכיר אלה מיקום נפרד, פרטי ומרוחק שבו הלקוח יכול להיפגש עם הנשים בפרטיות מלא.

2. נוחות ולוגיסטיקה - דירות דיסקרטיות מאוד נוחות ללקוחות שלהן כי הלוגיסטיקה מאוד פשוטה, הלקוח מגיע למיקום הבניין המבוקש, נכנס למקלחת מהירה ומוכן לאקט המיני והסקסואלי עצמו ללא בזבוז זמן יקר.

3. מחיר נוח - המחיר בד"כ זול יותר מאשר יצאניות צמרת ונערות ליווי קלאסיות אשר גובות תשלום גבוה יותר כי הן מבזבזות זמן וכסף בעת ההגעה עד בית המלון של הלקוח, מנגד בדירה הזונה יכולה לפגוש יותר לקוחות ביום ולא צריכה לבזבז זמן וכסף על התחבורה עצמה ולכן בסופו של דבר המחיר הסופי ללקוח המשלם הוא זול יותר.

השתכנעתם? ובכן עכשיו השאלה היא איפה בדיוק ניתן למצוא מקומות כאלו בישראל?

אנו כאן בבלוג החלטנו לרכז עבורכם את המיקומים הכי פופולריים ומבוקשים בהם ניתן למצוא דירות דיסקרטיות בישראל:

1. תל אביב - כמובן שת"א מלאה בדירות המפוזרות בכול רחבי העיר, בין אם זה בדרום או צפון העיר - מידע נוסף ואיתור דירות דיסקרטיות בתל אביב-יפו תמצאו באתר פרזידנט אסקורט.

2. בת ים - בת-ים, חולון והסביבה מלאות בבניינים ומיקומים חשאיים ופרטיים בכול חלקי העיר אך בעיקר באזור דרום העיר ואזור התעשייה הקרוב לטיילת ולחוף הים - מידע נוסף תמצאו בפורום של סקסאדיר.

3. פתח תקווה - כמו ת"א, פתח-תקווה גם כן מלא בדירות Incall עם מגוון עשיר ומפנק - מידע נוסף תמצאו ע"י חיפוש פשוט בגוגל של 'מילת המפתח + פ"ת'.

תצלום של חופי תל אביב ובת ים

מה עושים במקומות אלו? ובכן:

גברים רבים מתמודדים עם הלחצים של השגרה היום-יומית אך עיסוי ארוטי מפנק במיקום חשאי ופרטי יכול להיות בדיוק הדבר הנכון שהם צריכים בכדי להשתחרר ולהירגע. העיסוי מתבצע בתנאים חושניים וארוטיים בחדר פרטי - ניתן לקבל בדירות השונות מסאג' טנטרי מפנק, מופע חשפנות חלומי או כל פעילות מינית אחרת כמו שירותי ליווי, לכל פרק זמן נחשק הנקבע מראש.

אז אם אתם מחפשים להתפנק, להשתחרר ולחוות חוויה חלומית שלא תשכחו לעולם אז דירות דיסקרטיות ונערות ליווי הן בהחלט הבחירה הנכונה עבורכם.

נשמח לשמוע הצעות ליחידות מקצועיות שאהבתם בתגובות למטה!

bottom of page